Arkadaşlar 12. Haftamdayım yaşamadığım tuhaf şeyler yaşıyorum. Aslında hep gaz problemi olan biriydim ama bunu nasıl tarif etsem büyük tuvaletim geldiğinde makatıma sancı giriyo kasıklarıma kadar o acıyı hissediyorum arkadan öne doğru. Aynı doğum sancısı gibi belli aralıklarla ve acısı inanılmaz kötü. Çok canım yanıyo çığlık atmak istiyorum o an. Bugün araba kullanırken oldu işe gelirken bi de çok trafikli bi yerde çalışıyorum bi an da trafik durdu ama var ya bayılıcaktım acıdan. Doktoruma yazdım haber bekliyorum. Sigarayı bıraktım hamileliği öğrendikten sonra sigara varken tuvaletim hiç sorun değildi kolay çıkardım. İlk başlarda sigarayı bırakınca tuvalete çıkamadım normal olarak sonra alışmıştım aslında. Bunu yaşayan var mı bu normal mi? Bağırsaklarım da çok yer değiştirmemiştir daha 12. Hafta bebek daha ufacık ama hormonlar yapıyor olabilir mi bunu? Yaşayan yazsın :((