Günaydın Canım Anneler,
Hadi biraz ağzımız sulansın 😋
Herkes en sevdiği yöresel lezzeti yazsın!
👉 Memleketinizde veya uğradığınız bir şehirde yediğiniz tadı damağınızda kalan bir yiyecek var mı?
💬 Yorumlarda buluşalım.
Ben başlıyorum: Firik 😍 Kimler biliyor???