hazalmasal 15 tane düz zıbın aldım. 3 sıfır kol 3 yarım yeni doğan, yine aynı şekilde 3 ay için aldım. 6 aylık da 4 tane aldım 2 yarım 2 de uzun kol. Onun dışında 4 tane hastane çıkışı, 3 tane tulum set aldım. Geri kalanı da 1-3 ay 3-6 ay hep yazlık şortlu takımlar ve tulumlar aldım. Kışa da 9-12 aylık aldım ama onlar keyfi şeyler.