hrycky şişlik normal kan sulandırıcı iğne vermiş olmaları lazım bunun için bir de varis çorabı kullan bol su iç geçer zaten, kesi yerinin acıması da çok normal daha 4 gün olmuş çok ağrın olursa parol içebilirsin bir de sezeryan sonrası hareketsizlik iyileşmeyi zorlaştırır o yüzden yavaş yavaş hareket etmeye çalış hemde ödemin gider, korse kullanabilirsin karnın içinde geçmiş olsun inşallah çabucak atlatırsın