_gecekusu Kızlar bebeğim 11 aylıkken regl olmaya başladım bu normalde 4.adetim olacaktı ama 8 gün gecikme var olmadım henüz test yaptım negatif kasık bel ağrım var doktora mı gitsem ne yapayım sizce
pims _gecekusu Bazen aksamalar olabiliyor 8 gün gecikmede negatifse yoktur neyle korunuyordunuz? devam ederse gecikmeniz bir doktora görünün mutlaka
Merve-metin _gecekusu bu dönemde herkeste var canım bende bebeğim 11 aylıktı ilk regl olduğumda şuan 23 günlük gecikmem var cumartesi günü kontrole gidecem
Moz _gecekusu yok sanmıyorum benim de başıma gelmedi açıkçası yine de kontrol için hani neden geciktiğine dair doktora gidin istiyorsanız