Sss1947 Kızlar bat 28 ama hayatımda ilk kez adet öncesi göğüs ağrısı hissetmiyorum bir belirti olabilir mi diye sormak istedim
kumsalanne Sss1947 belirtide genelde meme hassasiyeti oluyor senin tam tersi olmuş ama belirtiler için erken daha yani test yaparsan anlarsın
yenimacera Sss1947 bende de göğüs ağrısı hiç olmazdı şimdi var bende hamileyim sandım ama dün regl oldum
Sss1947 kumsalanne 2 gün kaldı bata aslında belirti için erken mi ki yinede tam regl günü test yapıcam inş
gogebakk Sss1947 benimde meme hassasiyeti olmadığı ay hamile olduğumu öğrendim ilk gebeliğimde olmuştu
Ftmn123- Sss1947 Ya ben geçen ay Ramazan da 27. Günde adet oldum bugün de 27. Gün nezaman adet olurumki normal de adet döngüm 28 günde bir
Sss1947 Ftmn123- ramazanda bende 3 gün önceden adet olmuştum bilmiyorum ki canım çok takılma bazen böyle oluyor sen yine geçen ay hangi gün adet olduysan o gün testini yap
Sss1947 Ftmn123- siz geçen ay 27 sinde olmuşsunuz adet yarın sizin bat gününüz gerçi şubat 28 çekiyor aynen bugün de olabilir sizin gününüz test yapım
Ftmn123- Sss1947 Yok ilk defa Şubat ayında 27. Günde adet oldum yani 28 Şubatta normalde döngüm 28 günde bir
yenimacera Ftmn123- geven ayın 21inde olmuştum şimdi 25te oldum son günlerindeyim adetin benim xok uzun sürmüyor