aanbskrt Kızlar dün adetıme 5 gün kala kan testı verdım negatıf çıktı Kız kardesımde de böyle negatıf çıkmıştı sonra pozıtıfe dönmüştü Aranızda once negatıf çıkıp sonra pozıtıge dönen oldu mu
qunes1 aanbskrt inşallah sizin pozitiftir ama bana hemşirem eğer gebelik varsa oluşumundan bir gün sonra bile kan yükselir demişti
damla644 aanbskrt benim canım adetimden 3 gün önce verdiğim negatifti adetim 5 6 gün geçince pozitife dönmüştü
mdc0860 aanbskrt kum döküyordum o yuzden vermiştim hani antibiyotik için İçerken öğrendim hamileyim 🤣
Esma006 aanbskrt kız kardeşinin ki Büyük ihtimal geç döllenme vesaire olduğunun öyle çıkmıştır ama ilk önce kana geçiyor gebelik sonrasında idrara geçiyor
rossa982 damla644 değeriniz adetten sonra kaç çıktı acaba benim adetten 1 gün sonra 50 çıktı da acaba çok mu düşük bir değer
damla644 rossa982 231 çıkmıştı benim ilk değer o kadar önemli değil diyolar artması daha önemli değerin aslında
yamrr_ars rossa982 ben de bir gün gecikmeyle 61 çıktık 2 gün sonra gekrarladım 94 çıkmıştı benim çok düşük değil mi sence ben yüzün üstünde bekliyordum
aanbskrt elffssyl Benımde tam 5 gün vardı dırek yarım saate çıktı sonuç negatıf Bakalım varsa zaten adetım gecırkırse anlarım İlk gebelıgımı 5 gün önce ogrenmıstım ondan heves etmıstım nasıp :)
elffssyl aanbskrt ben regle 4 gün kala öğrendim işte o yüzden bir kaç gün daha bekle canım biliyorum heves ediyorsun 🥹