060436 Gokturkmom_ hangi birini söylim insanların kendilerinden sinir oluyorum yaşıyorsun bu hayatı eşin el üstünde tutuyor seni daha çok var nasıl becerdin 3 cü çocuğu getiriyorsun herşeyin var ondan okadar doğuruyorsun okadar çok şey var ki
mermel Gokturkmom_ Kişinin iki bebeğinin cinsiyeti olunca -Olsun ya sağlıklı olsun da cümlesi . Henüz ikinci bebeğimin cinsiyeti belli değil, ilki kız Rabbim hepimize sağlıklı evlat versin inşallah 💜🌸
mervekalkann Gokturkmom_ şuana kadar Sadece 2 kilo aldım karnın küçük az kilo almışsın bebek beslenemiyor mu denildi. Kilosu ve haftasının önde olması haricinde bir durum yok 😊
Rmeysa_01 mervekalkann benimde öyleydi kafayı yiyordum karnım küçük diye zayıf kalmış çocuk gelişmemiş falan diyorlardı oysa haftasına göre öndeydi gelişimi
Gks_01 Gokturkmom_ hamile olduğumu gören bilen beni gördüğü an benim hamileliğim şöyle geçmişti masalları sanki sordum ben senin kötü geçen hamileliğini neden anlatıyorsun yani bir de şey var “yorma kendini” 😅
aysgl330633 Gokturkmom_ aman dikkat et korun yoksa hemen ikincisi olur . Sanki olursa onlar bakacak🤦♀️
Havin49_ aysgl330633 valla aynısı ben oğlum 10 aylıkken gebe kaldım korunmaya rağmen ikizlerim oldu 2.5 aylıklar her gören korun bak çocukların küçük diyor yav sizene
Rmeysa_01 Gokturkmom_ kaynanamın söylediği her söz benim çok zoruma gidiyor hatta çocuğumu sevmesi bile zoruma gidiyor çünkü çok müdahale ediyor en son ona bırakıp babamın evine gidecem zaten sen doğurdun al sen bak diyecem😡
d_aycilece Rmeysa_01 ben dayanamayıp al çocuğu tamam sen doğurdun zaten dedim aldı seni istemiyor sevmiyor diye kovdum, eşimle aram bozuldu boşanma noktasına geldik toparladık ama yine aynıyız kadın aramızı bozdu resmen sür…k
Havin49_ Gokturkmom_ sütünü verdin mi yatıyorlar zaten O sıra 7/24 ağlayan ikizlerim ve büyğk oğlum psikolojim bozuluyor
ikiprensesannesi___ Havin49_ ah ah öyle Dengesizler bende de var hepsinin ağzının ortasına kürek ile vurasım var
ARYa143 elifayaz112_ tatlım eskiden bebeklere haşhaş ezip emzik diye verirlermiş ağzına, bebe emdikçe uyuşup uyurmuş, onlar da tarlalarda çalışırmış. Bebenin çalının dibinde öyle saatlerce uyuması huzurdan değil yani😂 şimdi sen bitkisel uyku damlası versen yargılarlar 🤣
MS-2190 Gokturkmom_ aa heryerin şimdiden odem toplamış cok erken olmus bu Karnın cok büyük Cok mu yiyorsun abartıyor musun yerken Daha neler neler güzel soz söyleyen.moral.veren yok maalesef
mervekalkann ARYa143 alamıyorum bünye bu valla bebişim alsın yeter ben niye şişeyim yahu 764 gr bebeğe 10 kilo mu alsaydım anlamıyorum ki 😂
aslmoms Ben bir şekilde hep modumu yüksek tutuyorumda işle alakalı birşey olduğunda olumsuz, en az ½ düşük modda oluyorum.
Havin49_ ARYa143 😀😀😀😀 Yani demi doğurgansam ben napim ama gerçekten doktor bana dedi ki senin rahmin çok güzel temiz hamile kalmaya çok yatkın güzel korun demişti ama tabi Allah isteyen versin daha istemiyoruz
ARYa143 Ben de görüntülü konuşurken bi akrabamız 2.ye hamile olduğumu duyunca, ’niye öyle bişey düşündün…" dedi. Sinirden aklıma bişey gelmedi, dedimki net gitti sesiniz gelmiyo 🤣
ARYa143 mervekalkann ahahah ben de aynı durumdayım kilo alamıyorum normalde de, işte ye biraz.. kilo al felan çok duydum, sanki bakkaldan ekmek alıyoruz 🙄😁 Şimdi hamileyim az biraz kilo alıyorum sevinince gülüyolar bana😂😂