rukiye299 1 numara slepy natural kullaniyoz 20 günlük bebegim azda var bez 2 numara gecsemmi bilemedim sizler kaç gün kullandiniz 1 numarayi
Busranur_mnts rukiye299 gününü hatırlamıyorum da 2 paketi bitirmiştim sonra 2 numara geçtim molfix kullanıyorum 50 küsür günlük bebeğim
Havin49_ rukiye299 ben ilk oğluma 200 tane kuşandım 1 numara 40-45 gün kadar İkizlerim 2.5 aylık hala 1 kulanıyorum 😀
fgormez Busranur_mnts bende molfix aldım iki paket toplam 160 adet çok olur mu diye düşünürken yorumunuzu gördüm sevindim açıkçası elimde kalsa boşa gidecek 😊
Busranur_mnts birserazad bebeğin kilosuna göre değişir bi de benimkş 2600 doğdu 1 numaradan bi paket daha alabilirdim ama 2ye geçtim şimdi 4e yakın 2 numaradan devam bir süre daha
karahanl 37 günlük hala 1 numara kullanıyorum 5 kiloya kadar yazıyor üstünde ama ben prima kullanıyorum
birserazad Busranur_mnts kaç haftalık doğdu canım 2.600 olduğuna göre erken haftada mı alındı benimki de erken alınabilir merak ettim
_momyy Canm kilosuna göre ya bn 1 numaradan 2 paket kullandım snra 2ye geçtm şuan bi 20 tane faln bez var ama bzim bebiş kilo almş bez artk küçk gelio birz saati geçirim hemn sağdan soldan yda sırttan kaçıo norml olarak 😁