fatmaduhan 2 trımestae antıbıyotık verdı dıscı hatta gereklı görduğu çelık yelek gıydırılerek rontgen cekıldım dısıme kanal yapıldı gecıcı ılac dolgusu yapıldı su ansa agırmuyor doğumdan sonra tedavım devam edecek ayrıca fena sekılde grıp oldum bır ay gecmedı dahılıyeye hafıf cığerlere ınmıl dedı kandakı edeksıyonunda yuksek 3 trımesterda gene antıbıyotıl kullandım doktorum için rahat olsın dedı hamılelere uygun antıbıyotık verıyoruz bıze verılenlere sanırım sarı kategorıdekı antıbıyotıkler verılıyor sana şunu önerırım kadın doğumcuna gıt dışının agrısıno anlat o sana bır onay kagıdı verıyor sonra dişçiye gıt dişçi de senın bulunduğun trımestara göre ve dişinin durumuna göre ya tedavı edıyor ya da senı hafıflstcek antıbıyotık verıyor,. Çünkü iltıhap soyle bır rıskı oluyor vucuttakı ıltıhap veya enfeksıyon kasılnalara sebep olabılıyor bu da erken dopum demek burda kımse doktor değil en doğru önerıyı sıze doktorlar yapacaktır ben doktora gıdene nadar karanfıl yağı kullanmıştım bır yerden sonra hoc ıse yaramamıştı. Diş dojtorumda dişin o kadar curuk kı sen 3 ay bunun ağrısına dayanamazson tedavı sart demiştı