ozlemozdemir09
Ben hep içiyordum, hamileyken triodimin olduğunu bilmiyordum, neredeyse 10 olmuştu trioidim, sonra sağlık ocağında ki doktor beni aydınlattı bende hemen ilaca başladım triodim düştü bu seferde yine hamile kaldım yine kimyasal oldu. Sonra yine test verdim trioidim iyiydi, sonra kötü oldu.
Bence insülin direncim yüksekti. Doktorlar bunu fark etmiyor.
Sizin 3 çok yüksek değilmiş ama yinede etkiliyor çok. Benim şuan 6 . 320 felan. Hamile kalırsam yine düşük yaparım diye korkuyorum.