mutsuz1 amin canım Allâh razı olsun, kalbine göre hayırlısını versin inşallah 🤲😍her şeyde vardır bir hayır, Allah’tan ümit kesilmez o en güzel zamanı bilir biz bilemeyiz 💕
Bebişim ben tiroid değerlerime öyle düzenli kontrol etmiyodum yıllardır (sağlık ocağında kan veriyodum değerlerde aşırı fark yoksa göstermeye bile gitmiyodum. Eşim o dönem varikosel ameliyatı geçirdi, ben de bi ara çatlatma iğnesi, klomen felan kullandım ama o dönem yine olmamıştı. Sonra kendiliğinden oldu 🤭beklemeyi bıraktım ama ben yani umut etmeyi bırakmadım tabi ki ama habire test yapayım, var mı yok mu, olur mu olmaz mı felan diye düşünmeyi bıraktım (psikoloji de çok önemli inanki 👌).
Biz 6 şubat depremini Urfa’da yaşadık ve o dönem eşimle dışarda (3 gün arabada, 7 gün felan da ünide bi binada çadırda) kaldık, o zaman bebeğim olsa belki çok daha zor şartlarda olacaktık Rabbim nasip edeceği zamanı en iyi kendi bilir inanki sadece dua et ve tevekkül et Allah senin için en hayırlı olanı verecektir🥰