dgngr istediğim doktora bir türlü randevu gelmiyor bıktım artık.8 Nisan’da randevu var o zaman alacağım , o zamanda adetli oluyom.
Evet dediğiniz gibi adetim düzensiz.
Bugün genel cerraha gittim doktor fazla yüksek değil dedi , delircem. Bende endokrinoloji ye gideceğim dediğinz gibi. Zaten bel ağrım oluyor gebelik oluyor gibi ama sonra vazgeçiyor gibi. Bunlar biraz zaman alabilir, doktorlar çok ilgisiz.