denizhelensarpberat Gece kuşu olarak yazıyorum Lansor kullanan var mı hamilelikte artık her gün sabah aç karnına içiyorum yoksa mide krampları zorluyor
hfzmerve Bende haftada 2 veya 3 kere alıyorum.doktorum izin vermiyor ama ben almadan günümü geçiremiyorm malesef. İlk hamileliğimde de kullanmıştm. Yine ihtiyaç duydukça alıyorum. 36. Haftalığım bu arada
denizhelensarpberat hfzmerve ben 19 haftalık oldum ilk zamanlar şurup verdi ama çok işe yaramayınca Lansor iç dedi içiyorum rahat geçiyor içmeyince kramplar sırtıma kadar vurup sonra kusuyorum sende öyle oluyor mu arada sırada
hfzmerve denizhelensarpberat benim yaklaşık bir 10 yıldr var zaten mide problemim. Hamilelikte iyice arttı. Almayınca bendede oluyo yanma,kramp,kusma hepsi var malesef. Midemin agrısı sırtıma vuruyor
denizhelensarpberat hfzmerve işte aynı benim de öyle aşırı zor ya eskiden hiç yoktu bende hamile olunca oldu korkarak yemek yiyorum valla eğer senin eskiden varsa cidden üzüldüm çok zor bacım ya Lansor olmazsa geçmez hiç bi sekıl
hfzmerve denizhelensarpberat Valla canım inan ben kendimden geçtim bebişe bir zarar gelirmi diye içim içimi yiyor. Doktorumda izin vermeyince acayip bir vicdan azabı çekiyorum ama el mecbur işte napcan
denizhelensarpberat hfzmerve bana doktor verdi acaba kişinin hamişligine göre değişiyor mu ki bilmiyorum ki anlamadım canım valla ya hayırlısıyla bi doguraydık