Sevgili anneler ve anne adayları. 🔮
İyi ki varsınız ve hepiniz çok özelsiniz. 💜
Hepinizin doğumu ve işleri kolay olsun inşallah.
Benim de bir sorum olacak:
Ben 1 Nisan’da burun ameliyatı olacağım.
Eşim de ikinci çocuk diye tutturuyor.
Tabi bir gün ben de isterim ama ameliyatımın da aciliyeti var.
İyileşme süresi de var biliyorsunuz.
Henüz doktorumla konuşmadım bu konuyu.
Ama aranızda burun ameliyatı olup sonrasında gebelik yaşayanlar var mıdır?
Ne kadar süre sonra gebe kaldınız?
Ya da tanıdıklarınız var mıdır?
Teşekkür ederim şimdiden.
İyi ki varsınız! 💜🔮