Nsarikaya_ Acıbadem atakentte normal veya sezeryan doğum yapan var mı? Hastane ortamı nasıl personeller nasıl orada doğum yapacağım
tugbatosun Nsarikaya_ Acıbadem atakent değilde normal atakent hastanesi benim doğum yaptığım hastane ben çok memnun kaldım şuan ikinci gebeliğim yine oraya gidiyorum orda yapacağım aralarında ne fark var bilmiyorum ama gayet güzel ilgiliydi herkes