fatmanur2707_ Göğüs pompası gerekli mi sütümüz olursa ve bebeğimiz emerse yinede kullanılır mı hemen alsam mi doğumdan sonra duruma göre mi alsam karar veremedim
denizali21 fatmanur2707_ bana göre gerekli bebek ilk zaman çok emmedigi için sagmam gerekti hep yoksa çok şişiyordu süt doluyodu mastit olmamak için sağım yapıyordum
Havin49_ fatmanur2707_ benim bebeklerim küveze girdi ilk gün elle sağım yapıldı öbür gün pompa istemdi hemen aldım benim yüzde yüz küveze gireceklerimi bilmeme rağmen almamıştım çünkü bi kaç saate gelebilecek bieşy sizin durmunuzda da eğer çok sütünüz olursa mastit olmamak niçin sağarsınız yani şuan alma bemce duruma göre al çünkü ucuz değil yani
vanilya_kokusu_ fatmanur2707_ bence çok gerekli 8 gün olmuş doğum yapalı goğsum taş gibi oluyor emzirmeme rağmen sağiyorum sürekli çok ağrıyor çünkü aşırı derecede su içiyorum yarıyor oda sütüme
hanimhanimcik Evdeyseniz gerekli değil, çalışıyorsanız gerekli olabilir veya memeyi tutmuyorsa da gerekli sağıp verirsiniz ama ilk önce duruma göre bakın olmadı doğumdan sonra alırsınız
tubitolo24 Yani hiç belli olmuyor aslında bu durum kardeşim erken doğum yaptı ve hastanede hemşireler odaya pompa getirdiler sürekli süt sağıp götürdü ama sonrasında bebek hastanede kalacağı için gidip pompa almak durumunda kaldılar