bebissim35 Kızlar selam ben 7haftalık hamileyim siz İzmir’de özel hastaneye gittiyseniz hangi doktordan ve hastaneden memnunsunuz şu an için çok mu erken ya da biraz geç mi kaldım özel hastane için
annemood bebissim35 canım bende bu doktoru düşünüyorum da nasıl bir doktor ilgili mi bir de hastaneden memnun musun