morlavanta35 ilk doğumum spontane bir şekilde 40+0 tam gününde oldu ara ara sancılarım geliyor, nst‘de cikiyor ama ilerleme yokkkk bakalım umarım bu 40 haftayi beklemez cok yorgunummmmm
nuriyegcl morlavanta35 benimde24. Haftada kanamam oldu erken doğum riskim vardı şükür son haftalara kadar durdurabildik şimdiki bebeler sabırsız 😅🤭
morlavanta35 nuriyegcl yaa gerçekten öyle çok geçmiş olsun şükür öyle kanamam falan olmadı ama sancım erkenden başladı lakin gelen giden yok günde güne daha çok karnım sertleşiyor âdetim varmış gibi ama çoğalmaya gitmiyor😮💨😮💨