Hepsinin içinde bir ton kimyasal şey var. Sonuç itibariyle akıp gidiyorlar. Bir çok doktor emzirirken bile tavsiye etmiyor ki , hamileyken boyatmak kenara dursun. Kimyasal bu direk vucuda karışan bir şey. Herkesin kendi vicdanına kalmış. Boyatıp bir şey olmaz demek annenin tercihi. Ayrıca herkesin bünyesi bir değil. Boyattım bir şey olmadı diyen de var. Bebeği etkiledi diyen de 👍🏻 Size kalmış✌🏻