15102023 Ya bir şey sorucam.Ben 14 şubatta regl oldum.26 mart hala regl olamadım.test yapıyorum neqativ.ilk defa regl olmadım bende düzensizlik hiç olmadı ya testde pozitif çıkmıyor kendimide ümitlendirmek istemiyorum🥹
Gamze_20 Selam hanımlar, dün akşam da test yaptım yine silik olunca haftata giderim doktora diyorduk ki bu sabah regl oldum