cerensss97 Kızlar merhaba 2. Gebeliğim ilkinde rahim ağzı kısalığı vardı serklaj oldum ikinci de de olacağımı söyledim sizce devlet mi özel mi doktor hastane tavsiyeleriniz tecrübeleriniz var mı?