ervanil Bu bekleyiş ne kadar zor ve can sıkıcı. Ne birşey yapasım var ne bir yere çıkasım var. Hele doğum korkusu hat safhada 🤷♀️
ravzanurr_06 acelyacik akşam ağda da yaptım bayada zorlandım yoruldum ama hiç bişey olmadı sonra uyudum mışıl mışıl 😅
m3ltem ervanil benimde 2ci gebeliğim ilk kızımda suni sancı verildi bunda da verilcek diye korkuyorum bi an önce kendi sancım gelsin diye hergün dua edıyom ama yok ne gelen var ne giden özellikle geceleri artık çekilmez oluyo
ervanil m3ltem aynı durumdayız 😄 bekleyiş zor neyle karşılaşacağımızı bilmek dahada zor. umarım 9 cm açıklıkla gidip 20 dakika içerisinde doğururuz. Kesisiz yırtıksız bir doğum hikayemiz olur inşallah🤲😄
m3ltem ervanil amin canım benim inşallah çevremdeki insanlara diyorum ben umudumu kestim artık bence hiç beklemedim bi anda başlacak gibi inşallah kendi sancımız gelirde gideriz suni almaya gerek kalmaz
ervanil m3ltem inşallah canım🤷♀️ ben oturuyorum sanki birşey batıyor bana kalçamdan aşağıya ağrı vuruyor bebek baskı yapıyor herhalde birde karın sertleşmesi ara ara belime sancı atıyor o kadar
fatma102 cerent07 38-7 im gelen giden yok Nisan var 2 cm açıklık ama ağrı sızı yok arada yalancı ağrılar var onuda pek umursamıyorum artık gerçek ağrıları bekliyorum yürüyüş falaan yapıyorum bu günde temizlik yapıyorum bakalım 😅🫢
fatma102 cerent07 evet basıyorum doguracam zannetmiştim kandırdı beni kız sağlıkla gelsin bebislerimiz inşallah 🤣🫶