sevval_tal betuss96 Ayhan beye gidiyorum çok iyi doktor evet biraz pahalı ama doğum ücretini sormayı unuttum 😂😂😂😂
Fatmanurozgur betuss96 Merhaba bende muayene ücreti için aramıstım ve fiyatlar yüksek gerçekten rota tıp merkezine gitmiştim ama orayla ilgilide pek yorum felan göremedim siz nereye gidiyosunuz bende şuan arastıryorumda 😊
sevval_tal betuss96 2. Bebeğimi doğurucam inşallah 2. Kez Ayhan beye gidiyorum ben. Çok memnunum güler yüzlü samimi doktor ben baya memnunum
betuss96 Fatmanurozgur ay bende 2 kontrolümü rotada yaptırdım gayet kibarlar şuanlık bir sorun yaşamadım birde avrupa tıp var orayada gitmek istiyorum
Fatmanurozgur mirackimsal Merhaba bende şu anlık rota tıp merkezine gidiyorum birde devlet de tuğçe hayret öztürk’e gitmiştim şu anlık bu iki doktoru tecrübe edindim 😊
Fatmanurozgur betuss96 Evet benm içinde şuanlık bi sıkıntı yok 2li tarama zamanını bekliorum artık ilerleryen zamanlarda bakalm zaman ne gösterirse 😊