birmesele dgngr yarın gideceğim doktora kaç olmuştur acaba keseyi görebilmem için gereken betayı ulaşmış mıdır 
birmesele neslihanttk attığım fotoya bakar mısın canım yarın ultrasonda kese görünecek kadar artmış olur mu
dgngr neslihanttk Ben 5+1 de gitmişim doktora ilk. Sorun olmadı. Betadan hiç anlamam ama doktor 5+1 ken 5+5 demişti ultrasonda
birmesele baharsst bugün aile hekiminde kan verdim daha çıkmadı , kadın doğum da doktorum alttan muayene etmedi karından baktı kese için haftaya gideceğiz tekrar rahim duvarı kalın bu güzel birşey dedi @herkes