Merhabalar, benimde ikinci gebeliğim regly günüme göre 6 haftalık doktoruma göre 7+4 günlük hamileyim. Aşırı derecede halsizlik ve uyku hali yaşıyorum. Göğüste aşırı hassasiyet ve kasıklarda tatlı tatlı ağrılar😇 Tatlı yemeyi çok severdim şimdi çikolata vs asla yiyemiyorum. Turşu sevmediğim halde bu sıra aşırı yemek istiyorum. Bendeki durum böyle. Henüz bebeğimizin kalp atışını duyamadık . Yarın duyacağım allahın izniyle 🧚♀️ hepinize sağlıklı ve güzel bir hamilelik diliyorum 🙏🏻