Anladım çok teşekkür ederim ben ilkini numunede yaptım dr.um Filiz Tanrıkulu çok memnunum çok iyi bi dr. Şuanda ona gidiyorum ama hastaneyi sevmiyorum doğum katında odalarda tuvalette yok bende doğum konusunda kararsızım. Özgür özdemirin dr. Luğu nasıl tavsiye eder misiniz doğum için