Xbusexxx Kızlar 13 martta Hsg çektirdim sonra 19-20 martta ovulasyon testlerim pozitifti piki gördü bu günleri ve öncesini değerlendirdik . Daha sonra test de silikleşmeye başladı. Bugğn kasıklarım ağrıdı ve reglime 10 gün var ama göğüslerim de çok ağrıyor . Belirti olabilir mi çok mu erken ? Ne zaman test yapmalıyım ?
dgngr Xbusexxx olabilir. Beyaz akıntı, yüzde ısı artışı, halsizlik, uyku isteği, uyumaya çalışırken rahatsızlanıp sürekli sağa sola dönmek, ağrılar da belirti
kps Xbusexxx hsgden sonra gebe kalan çok kişi var, belirtilerinde tutuyor. İlişki üzerinden 12. Gün kan ile öğrendim ben aynı belirtiler vardı. İnşallah hayırlı haberini duyarız 🤲🏻🌸
Xbusexxx derya_1010 evet ya . Bu günlerde ovulasyon testlerim de silik çıkıyor yine de değerlendirsek tutar mı ki hiç olmadıysa
Hmnd Ben yumurtlama günüm ilişkiden sonra rahim krampları sancılanma yaşamıştım. Ondan sonra hiç bir belirti hissetmedim gayet normaldim. Genelde ilişkiden sonra 14 15. Gün test yapın derler ben dayanamadım 12. Gğn yaptım çok çok silik çizgi gördüm ama emin olmak için kan testi vermek istedim kan testini 15. Gün verdim beta 450 ile öğrendim. Ama mesela herkeste beta değerli aynı olmadığı için idrar testlerinde erken yapınca bazen çıkmayabiliyormuş beta değerleri kişiye özel bazısında 1 gün gecikmeyle 1000 oluyor bazısında 35 oluyor. Benim belirtilerim hamileliğimi öğrendikten 1 hafta sonra başladı adet olacak gibi sancım oluyordu sadece geceleri göğüslerim şişiyor ve ağrıyordu gündüzleri olmuyordu çok iştahlıydım ama halsizlik mide bulantılarım 2 aylık olunca başladı herkeste farklı ilerliyor.