Önce nişanım geldi sonra bebek aşşa sert baskılar yaptı canımı acıtıyordu sonra adet ağrısının em şiddetli halini yaşıyorsun buna sancı deniliyor belden karnımdan vurıyor vurunca tutuyor ilk başta bu sancı 10 saniye tutuyor bırakıyor seni sonra tekrar geliyor yarım saatte bir çekiyorsun ağrıyı bu yarım saaten 10 dk ya inince indikçe sanıyesi artıyor bu arada sonra dayanamıyordun zaten gidiyorsun benim sancılarım iki çocukta 15 inince gittim açıklık 6 cm idi birazda orda çekip doğuma aldılar ordada ıkınıyorsun karnına doğru bunu yapabilirsen 5-10 dk ya bebek geliyor