kbrizm 33+5 olduk 👧🏻😇 valla evdeki tüm dolap çekmece içlerini bir güzel sildim ayıkladım düzenledim sadece mutfak dolapları banyo dolapları ve ayakkabılık kaldı😤 onlarıda 4 nisanda iki tane yardımcı abla tuttum onlara yaptırıcam kalan dolap içlerini camları perdeleri genel sil süpür toz alma cuma halıları yıkamaya vercem annem gelcek bebişin kıyafetleri yıkamıştık ütüleyip bavul hazırlıycaz cumartesi badana olcak bide kurutma mak vs aldım onun dolabı takılcak inş 4 nisan akşamı tüm hazırlıklar bitmiş olcak🥰