eboay Merhabalarr detaylı ultrason kağıdımı kaybettim eğitim araştırmaya randevu almıştım bir sorun olur mu bilgisi olan var mı
orhismommmmmm eboay sanmıyorum oraya kayıtlısın zaten vezneye gidip söylersın ztn kagıda bakmıyorlar. İsminle çağırıyorlar