lared vallahi ben sola yatamıyorum kalbimde problem mi var nedir anlamadım sola yatınca direk öksürük kriz, kalbimde çarpıntı falan oluyor o yüzden sadece sağıma yatıyorum. Chatgpt ye sormuştum o da sola yatmanın amacı bebeğe oksijen gitmesi ama kendin nefes alamazken sola yatmanın bir anlamı yok gibi bir cevap verdi 😀 ben de mantıklı buldum sağıma yatıyorum