evrem07 Kızlar merhaba, çatlatma iğnesinin 14. Günü beta 86, 16. Günü 171 çıktı. Reglime göre ben 3 haftalık hamileyim. Bir kızım var, gönlümüzden geçen ikiz bebek🙈 sizler kaçıncı haftanızdasınız? Doktor’a ne zaman gideceksiniz? Süreciniz nasıl ilerliyor?
benzeynep Merhaba bende 5+4 üm bugün kesemizi gördük 10 gün sonra da bebişi görmeye gideceğiz tekrardan hem heyecanlı hem korku hem endişe hepsi var bende ilk bebeğim birde🥹
evrem07 benzeynep maşallah hayırlı olsun☺️ inşallah güzel bir hamilelik geçirirsiniz. İlk betanız kaçtı