yagmra
Bende dün gece 6 haftalık düşük yaptım 😔
Normalde 8 haftalıktı ama kese 6 haftalıktı ..
Acile gittik parçası kaldığı için kürtaja alındım
Tabi ki herseyden önce sağlıklıysa ,hayırlıysa olması 🙏🏻 demekki vardır bunda da bir hayır diyorum
Rabbim herşeyi düzene koyuyor tekrar nasip etsin inşallah 💕