Yade Elifee nasıl yani haftada 165 gr mı almaları gerekiyormuş bebeklerin. Benimki 300 gr aldı bu hafta
Yade Elifee anladım canım yapmıyor işte sıkıntı orda maalesef bana böyle anlatsa anlardım diye düşünüyorum
Duruliyaninannesi Burjucan anladım canım 30 yazınca bende o yüzden söyledim yani doktor yanıltıp sezaryene yönlendir mesin arkadaşımın doktoru şuan öyle yapıyor o yüzden dedim
Mervisnese Yade benimki sizinkinden küçük daha ama 29+2haftalik hamileyim bende dün doktorum 1.284 gram olduğunu söyledi sizinkide normaldir herhalde endişe etmeyin
Yade Duruliyaninannesi kesinlikle normal istiyorum Allah’ım nasip ederse tabi. Başka bi doktora görünmek şart oldu sanırım 😔
Duruliyaninannesi Yade bencede görün derim arkadaşımın doktoru onu normalden soğutmak için neler neler anlatmış var öyle aptal doktorlar
Nursemom Yade normal ddi kuzum bize. Zaten eşim çok zayıf doğmuş 2kilo mu neymiş doğduğunda.bende normalmişim. O yüzden sağlıklı olsun da kilosu varsın 4kilo olmasın🤪🙈👼🏻
Zehradgn Yade ya gayet iyi ben 31+2 1.400-500 Dedi baya zayıf 2 hafta yanılma payı olduğunu biliorum ama yinede aZ
Yade Zehradgn ya önemli olan sağlıkları zayıf olsun sağlıklı olsunlar da kafa karıştırıyorlar ona sinir oluyorum. Bol bol et süt balık ye bebişin kilo alır merak etme 😘
Tubademir85 Yade bende 31.haftamdayım 29+2 de 1701gramdı bizimki ırı yani genetık dedı doktorum. Çünkü seker çıkmadı bende elhamdülillah bebeğin gelişimi gayet ıyi sadece iri dedı. Sızin bebeğiniz de normal geldı haftasına göre, endişelenmeyın
Yade Zehradgn burda yada nette yazılanlar neyse de doktorlar çok can sıkıyor maalesef en kötüsü o inş sağlıkla alırız yavrularımızı kucağımıza 🙏🏻
simgebfrl Yade benimki tam otuz haftalıktı dün gittim 1500 gr dedi ve normal dedi neden sana öyle dedi doktor anlamadım 😒😒
Yade simgebfrl bilemedim bende sanırım baş popo mesafesi falan onlara göre geride kalmış karın çevresi. Burda kızlar açıkladı sağılsınlar🙄