24 haftalık hamileyim 16 haftaya kadar avicenna hastanesine gidiyodum bahar aksünger vardı çok iyi bi doktordu her şeyi detaylıca gösteriyordu sonra ordan ayrılmış ben de çam sakuraya gidiyorum ama orda muayenelerde hep ölçüm yapıyolar ekranı çevirmiyolat bebeğin hareketlerini yüzünü göstermiyorlar ya sizin de böyle mi devlete gidenler bebeğin hareketlerini gösteriyorlar mı yüzünü falan