suletann Kızlar selam 👋 Hamilelikte saç kesimi ile alakali bazı hurafeler duydum acikcasi cekiniyorum 6. Ayima girecegim ama saclarim baya zorluyor yikamasi bakimi kurutmasi derken . Boyatamazsam bile en azindan kestirsem diyorum. Sizce ?
dgngr suletann bana kestirtmiyolar. Ben de korkmasın bizimkiler diye kesmiyorum. Annenler falan korkmuyosa kestir😂 Yan etkisi varsa kestirme ama yok diye biliyorum
byayla suletann 2. Hamileliğimi yaşıyorum ve ilkinde de kestirdim hatta hafta sonu yine kestiricem 😂 doğuma doğru da bakım yaptırıp yine kestiririm bence tamamen hurafelerden ibaret hahah