melteW Kızlar 39+5 ile bugün kontrole geldim ve 4cm ile yatış yaptım lütfen dua eder misiniz bana sağlıkla hemen kucağıma alayım çok heyecanlıyım çok korkuyorum
atesvesu melteW Rabbim bir avazda kucağına almayı nasip etsin canım inşallah acilman çabuk olur su misali geçsin doğumun 🤲💐
egeemomms melteW sağlıkla sıhhatle bir avazda kucağına alırsın inşallah canım Allah kolaylık versin 🥹💖
zzehra2727 melteW İnşallah sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız bebeğinizi rabbim kolay geçirir inşallah doğumunuzu
melteW aybike5_0 bugün saat öğle 12 de normal doğum ile dünya ya geldi oğlum Rabbim isteyen dileyen herkese bu güzel duyguları nasip etsin inşallah şuan kucağımda ben ne yaşadım bu minik adam nasıl güzel böyle diye sürekli şükrediyorum hepinize teşekkür ederim 🥰😘