mervekalkann Rabiademir23 kese Ile anlaşılmaz henüz çok küçük zaten ama kız diyorum. Oğlumun kesesi top gibi yuvarlaktı. Sizinki daha fasulye gibi şekli arkadaşımın kızı oluyor onun da böyleydi.
Rabiademir23 kelebek_2 ben tahmin edemiyorum anlayamıyorum ama inşallah sağlıklı bir bebişiniz olur ❤️
Rabiademir23 mervekalkann aa doğrudur ya aklımı karıştırdılar aslında kese ile de anlaşılıyor dediler 🤭
kelebek_2 Elisa0110 yaaa brn hiç hissrtmiyorum şuan 11+5 deyim bakalım 12+3 de doktor kontrolüm var tahmin edermi aceba diye bekliyorum
Elisa0110 kelebek_2 maşallah Bi kız bi de erkek olsa tadından yenmez sen o yüzden heyecanlandın şimdi anladım hayırlısı olsun sağlıklı olsun inşallah 🥰
kelebek_2 Elisa0110 valla kız daha çok ağır basıyo ya tabi sağlıklı olsunda bitsne daha kızım olsun isterim açıkcası ☺️