sibelipek3101 benimsin21 aynilari canım benim doğumdan sonra oldu bilmiyorum ama ciddi ağrılarım vardi şuan daha iyiyim ama bebeğimi kucağıma alınca yine tetikliyor sırt ağrısı ben bu sırt agrilarini hep vajinal doğuma yoruyorum hiç ağrım falan yoktu ne olduysa doğumdan sonra oldu tepetaklak oldum resmen
Selim_Alparslan benimsin21 Geçmiş olsun canım. Yapay zekaya da sordunuz mu ? Görsel atıp anlatın bakalım belki fikir olur🫶🩷
myangelson benimsin21 dahiliye gitmeniz lazım kan pıhtılaşmasi ile ilgili tahlillere bakılıyor eğer gerek görürse yeşil alan açıp hematolojiye gönderiyor
lami_ye benimsin21 bence kan tahlili yaptir trobmbositlerine bak , çünkü o zaman da böyle oluyor, bende düşünce doktorum soruyo bi yerınde morluk varmı burnundan kan geliyormu ,ilaç kullandiktan sonra artıysa Buda trombositlerı tetıkleye bilir
benimsin21 Havin49_ Kanszlk yok kan tahlili vermistm bir ay oldu olmadı. Ama morluklar çoktandır var.
sibelipek3101 benimsin21 fizik tedavi ye de gittim büyük ihtimalle fitiktir dedi ama emzirdigim için mr a giremedim dönük bir ağrı misal bebeğimi kucağıma alıyorum o gün biliyorum ki kesin agriyacak almadığımda hafifliyor bazı günler yataktan kalkamiyrodum ama ben kendimi çok yoprattim tek baktım mahvoldum
myangelson benimsin21 rica ederim. Benim de kollarımda küçük küçük morluklar oldu bir süre durduk yere çıkıyordu. Dahiliyeye gittim tahlil yaptı herşey yolunda dedi. Hematolojiye alan açtı eğer tekrar olursa randevu alıp hematolojiye git detaylı tetkik yapılsın dedi de bir daha olmamıştı. Böyle morarma durumlarında pıhtılaşma ile ilgili sorunlar olma ihtimali olduğu için mutlaka bakılması gerekiyormus
benimsin21 myangelson Bende bir fırsatını bulduğum gibi önce aile hekimine giderim o yönlendirir öyle başka doktora giderim.