Arkadaşlar aranızda yeniyim 🤭
23.03 tarihinde beta 332.90
25.03 tarihinde ise 2357.70
İlk muayene bugün yaptırdım minicik kese gözüktü artış kafamı karıştırdı doktor lab farkındandır dedi ama net birşey söylemedi 10 gün sonra çağırdı. Başka doktora ilettim lab farkı yada çoğul gebelik dedi ama aklım karıştı