Eğer adet olmasanız kanda gebelik tekrar baktırın bende de çok aşırı silik çizgi çıkmıştı zorla görüyordum kanda baktırdım negatif çıktı üzüldüm tabi haliyle sonra birkaç gün sonra adet olmayınca evde tekrar test yaptım yine çok aşırı silik çizgi çıktı yine kanda baktırdım ve çok düşük değerle hamile olduğumu öğrendim yeni oluşmuştu. Sizde adet olmazsanız dediğim gibi bir baktırın bence inşallah gönlünüzce olur 🙏🏻🌸