Herkese iyi akşamlar son 3 gündür günde bir 2 kere ıslaklık hissediyordum kıyafetin dışına çıkacak kadar enfeksiyonum da var ama bu akıntıdan ayrı bir şekilde geliyordu kontrol ediyordum akıntıdan ayrı şekilde 2 DKK geçmeden 12 15 damla kadar su geliyordu resmen akıntinin izi kalıyordu ama olsa olan yere kontrol ediyordum iz falan kalmıyordu su olan yerde bugün ilk defa düzenli bir şekilde bebeğin hareketlerini aşırı hissettim öğlen de aynısı oldu az önce biraz çömelip mutfak dolaplarını siliyordum dinlenmek için oturdum oturduğumda bir ıslaklık hissettim sanki bardaktan alırsın da dökersin gibi kıyafetin üstünde ıslaklık vardı baktım akıntı değil kokusu da yok yani kalın da bir pantolon dışarıdan baktığında çok belli oluyor dışına çıktığı çok fazla gelmiş idrar desem asla değil o kadar olması özellikle çünkü ben işe başlamadan 20 DKK önce gidip gelmiştim suyu sızan var mı bana bir akıl verin sizden ricam gorseli de ekleyeyim ıslak olan kısım karnımdan dolayı vajinaya denk geliyor o yüzden orası az önce değiştim yine Damla Damla anlayamadım da
