yurdtas Henüz odası hazır değil boyanmasını bekliyorum🥲Dolap, şifonyer, beşik yaptırıyorum organizerler, elbise askısı, anne bebek çantası aldım.
Elektronik olarak oda ve duş termometresi, ateş ölçer, nebülizatör, burun aspiratörü, tırnak törpüsü aldım. Göğüs pompasını araştırıyorum. Kanguru, ana kucağı aldım.
Bebek arabası almayı düşünmüyorum ablam almıştı onlarınkini kullanacağız. Hışırtılı kitap, zeka kartı, piyanolu oyun halısı ve çıngırak aldım.
Emzik, biberon, emzirme minderi, ağız mendili ve bir kaç parça kıyafet aldım ama 3/6 aylık sezon sonu uzun kollu aldım. Henüz yeni doğan ve ilk 3 ay için kıyafeti yok ne alacağımı da tam olarak bilmiyorum biraz daha mevsimlik kıyafetlerin gelmesini bekliyorum açıkcası.
Anneannesinin yaptığı battaniye ve pike takımı var onun haricinde müslin ve nevresim takımı almayı düşünüyorum. Penye battaniyeler hastane çıkışının içerisinde takım oluyor harici şuan almayacağım kışın ihtiyaç halinde büyük boy alırım. Yazın bol bol müslin öneriyorlar.
Küveti, filesi, tarağı falan aldım ama henüz bez ıslak mendil vs almadım ıslak mendil beklerken kurumasın diye acele etmiyorum. Deterjanları da indirim kodu yakaladığımda sipariş vereceğim.
Kendim için de emzirme atleti, emzirme sütyeni aldım. Pijama takımları, göğüs ve hijyenik pedlerden alacağım.