Mr1517 Arkadaşlar merhaba, bugün kontrolümüz vardı 10 haftalığız. Bebeğimiz büyümüş kalp sesini tekrar dinledik fakat doktorum kese altında hafif bir kanama mevcut dedi. Dedi ve kan beynime gitmedi sanki. Normal olarak ağrım yok, hafif kanamam yada akıntım mevcut değil. Korkulcak birşey yok dedi progestan ilacı yazdı kullanmaya başlıycam. Böyle bir durum yaşayanlar varmı ? :( İlk bebeğim ve çok korkuyorum 🙏🏻
Ggizemsnl Mr1517 canım ilaç tedavisi ile geçiyor kendine daha da dikkat et. Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏
Selin4335 Korkma tatlım benim kahverengi leke gelmişti 1kere sonra olmadı Protestan ve pruloton iğne kullandım 2hafta yattım şimdi iyiyim 🤗
DamlaMehmetali Bende de aynı durum söz konusu 5 haftalık gebeyim ultrasonda kesenin %25 inde kanama gözüktü herhangi bi kanamam yok fakat doktorum progestanı kullanıp dinlenmem gerektiğini söyledi
Mr1517 Kendimi çok yormuyorum neredeyse, çalışmıyorum devamlı evdeyim. Çok korktum bugün biranda modum düştü umarım bir sıkıntımız olmaz 🙏🏻
cennetzeynep canim benim ilk ogrendigimden beri vardi ilacla duzeldi simdi 15 haftaligiz hic moralini bozma canim
Beyazlale Canim benimde vardi surekli yattim ignr vr fitil kullandim hic kalkmadim kendiliginden gecti kanaman alanin var dusuk yapabilirsin dediler ama duan 14 haftaligim iyce dinlenince geciyor canim ilac ve ignelerle