yagmra Bende gördüm çizgiyi Ocak 19 da bebeğimin kalbi durdu KPSS sınavına çalışacağımız için eşim ağustos ayına kadar da düşünmüyor bebek Bende zor günler geçiriyorum bir umut diyerek olur diyorum belki
Vera3287 yagmra Allah en doğru zamanda hayırlısıyla isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏 çok zor insanın psikolojisi bozuluyor, benimde 1 kürtaj 4 kimyasalım var bir umut her ay erkenden test yapıyorum böylede zaman geçmiyor 🥺
twobabymomm Vera3287 kuruma çizgisi değilse inşallah vardır Allah kalbinize göre versin adete varmış daha denersiniz tekrar
Vera3287 twobabymomm Amin sağolun 🙏 Avox ta kuruma çizgisine denk gelmedim hiç ama testten teste değişebilir tabii , kan vereceğim akşam üzeri inşallah vardır 🙏
Ftmn123- azra19 Ya kızlar benimde adet tarihim 28 Şubat’ta adet oldum yani 26. Günde bu ayda yine 26. Gündemi olurum yoksa eskisi gibi olur?
azra19 Ftmn123- her ay degısıklık gostetebılıyo cnm eger hep düzenlıyse reglin zamanında gelir.O ay ıcındeki ilaç kullanımı stres vs bunlarda etkılıyo reglı
mdc0860 İlk gebeliğiniz mi bende 38le öğrendim 29. Gun valla beta beklemek ciddeeeen uzunn bi süreydi 6gun kala 15 bence cok iyi 🥹
Vera3287 mdc0860 6 yaşında bir kızım var ikinci gebeliğim 🥹 en zor kısmı beta takibi zaman geçmek bilmez 🙏