ayyaysun İyi akşamlar, tiroid ve demir ilacı kullanan arkadaşlara bi sorum olacak. 50 mg tiroid ilacı kullanıyorum geçen gün demir ve d vitamini verdi doktor tiroid için ilaç kullandığımı söylemeyi unuttum ikisini 4 saat arayla içiyorum bu normal de mi ?
dgngr ayyaysun evet en az 4 saat ara olması lazım. Aynı anda içinde troid ilacının etkisini tam alamazsın.
Meerrvee Ben demır ilacını gece kalkıp ıcıyorım troid ilacını da sabah uyanınca. Ikıso de ac karnına alınması gerektiği ıcın anca boyle dengelenıyor.
ayyaysun Meerrvee ben 7 de tiroid ilacını içiyorum 8 de biraz kahvaltı yapıyorum 11 buçukta acıkıyorum o zaman demir içiyorum