bilgedenizokaribal Haftada yapılan çatı muayenesinde 3 cm açıklığım olduğunu söyledi doktorum. Sonra 5 gün boyunca her gün kontrole gittim. Nst de biraz sancı çıkıyordu ama ben hiçbir şey hissetmiyordum her zamanki gibiydim. 39+5de sabaha karşı 5.30 da adet sancısından çok daha şiddetli bel ve kasık ağrısıyla uyandım. Doktorum hemen hastaneye gelmemi söyledi ve 6ya doğru hastanedeydim. Nstye bağlı şekilde sancıların şiddetlenmesini bekledim. Sabah 9.30da iyice şiddetlendi ve açıklık 4.5 cm. E çıkmış. Sonraki iki saat içerisinde ne olduğunu bile anlamadan saat 11.30 da tam açıklık olduğunu öğrendik ve doğumhaneye geçtik. 50 dk içinde 12.20de oğlum kucağımdaydı. Sancılar çok şiddetli olduğu için ben ıkınmakta birazcık zorlandığım için 50 dk sürdü sanırım. Epizyotemi (vajinal kesi) atıldı ama öncesinde iğneyle uyuşturulduğu için hiç anlamadım bile. Doktorum dikiş atacağız şimdi demese farketmezdim. Ama dikiş atılırken birazcık acı hissettim tabii. Bu arada tüm doğum süreci boyunca eşim yanımdaydı ve o ağrıyı çekerken birisinin hep yanında olduğunu bilmek çok rahatlatıcı bence. Aklınızda soru işareti varsa ben ellerinizi yanınızda olmasını çok tavsiye ederim. Bu arada Eskişehirde yaşayan hamileler için de sevgili doktorum Talat Remzi Demirkol’u şiddetle tavsiye ediyorum. Benimle birlikte hastaneye geldi ve sadece doğumhanede değil, 6.5 saat boyunca yanımda oldu. Bunun yanında 30 yıllık tecrübeli ve tüm süreç boyunca doğru yönlendiren, tüm hastalarıyla çok detaylı ilgilenen, hekimliğine sonsuz güvendiğim bir doktor oldu. Kendisine tüm süreç boyunca minnettar kaldım. Hepinize çok sağlıklı, huzurlu, bir hamilelik ve bebeklerinizi sağlıkla ve kolaylıkla kucağınıza almanızı diliyorum. 🙏❤️ [](https://)
bilgedenizokaribal prenses99 teşekkür ederim. Hepimizinki inşallah 🙏 9 cm ile çatala aldılar, 50 dk sonra doğdu
bilgedenizokaribal Budiss_Moms teşekkür ederim. Hepimiz sağlıkla büyütelim inşallah 🙏 3.340 kg 49 cm doğdu
habibea123 bilgedenizokaribal peki doğum dan önce ultrasonla bakıp söyledikleri kilo ile aynı mı doğru acaba
bilgedenizokaribal prenses99 36. Haftadan itibaren her gün yürüyüş, pilates topunda egzersiz ve sandalyeye tutunarak squat yapmıştım. Ama doğum başladığında ağrıdan hiçbir şey yapamadım 😂 Millet de o sancıyla nasıl yürüyor, pilateste hopluyor anlamadım.
kisbebisi Dikis esnasinda uyusturduklarini suan öğrenmem peki… Benim de vajinal dogum sonrasi epizyo oldu ve bildiğin hissettim her dikişi. Şehir hastanesinde dogum yaptım en kotu yani buydu boyle bi imkan vardiysa bana neden yapmadılar acaba uzuldum suan
bsya kisbebisi bende şehir hastanesinde yaptım ilk doğumda bütün dikişleri hissettim ama ikinci de iğne yapmışlar hiç hissetmedim
kisbebisi bilgedenizokaribal hiç bilmiyorum ya eger bile isteye iğne yapmadılarsa allah sorsun hesabını,evladim direkt kuveze alindi onun huznu varken bir de dikiste canim yandi orda