Merhabalar bu zamana kadar diş sorunu çok kez yaşadım ama genel olarak çürük dolgu felan hiç kırılma yaşamamıştım son 1.2 haftadır dişim kırılıyor ön dişim ortadan kırıldı ve ve bu durum psikolojik olarak da kendimi kötü hissettirdi yani arkada ki bi dişim de kırılma oldu gördüğüm kadarıyla bi çürük var ama kırılması şaşırttı yaşayanlar varmı neyden dolayı olur ne kullanmak yada ne yapmak gerekir