38+1deyim. Bebeğim 3.400-3.5 arasıymış. İlk bebeğim ve doktorum vajinal doğum olsun istiyor. Bugün çatı muayenesi yaptı açıklık yok ama normal doğuma uygunsun dedi, bebeğin kilosu gözümü korkutuyor, bir hafta daha beklersek 200 gram daha alacak, doğum yapmak zor olmayacak mı? Korkuyorum🥹😂 bebekleriniz kaç kilo doğdu ve zorlandınız mı merak ediyorum🙏🏻